زیباترین جاهای دیدنی بشناسید

میلیاردرها نوآوری رهبری کسب و کار کسب و کار کوچک ، شیوه زندگی کسب و کار کوچک لیست مشاوران برجسته شکستن بیشتر ویرایشگرها انتخاب | 159،629 بازدید | 18 دسامبر 2019،06: 00:00 EST از کجا باید به آنجا بروید: 27 بهترین مکان برای سفر در 2020 سفر: من نگاه می کنم که چگونه مسافرت می تواند زندگی را تغییر دهد. سانتورینی کجا باید به کجا بروید 2020 کاوش در جزیره یونانی سانتورینی ، که یکی از 27 بهترین مکان برای رفتن در سال 2020 است. دوره عکس: BECCA INGLE کجا در سال 2020 هدایت می شوید؟ با توجه به اینکه ما نه تنها یک سال جدید بلکه یک دهه جدید در آستانه آن هستیم ، این زمان برای بزرگ شدن و مسافرت به مراتب بیشتر در سال 2020 است. برای کمک به سوخت رسانی به سرگردانی شما ، ما را به تعداد معدودی از متخصصان سفر و تأثیر گذار تبدیل کردیم. برای پیدا کردن مکانهایی که در رادارهای خود برای سال 2020 دارند. انتخاب آنها برای کجا باید د.
سال 2020 انجام شود از یک جفت جزایر رویایی یونان گرفته تا یک کشور آفریقایی برای تعریف مجدد سفر ماجراجویی به یک شهر کوهستانی ژاپن که در آنجا پیر با شهر جدید دیدار می کند. اینها را با بهترین مقصدی که کارشناسان برای سال 2019 انتخاب کرده اند مقایسه کنید (چند مورد از لیست سطل خود را بررسی کرده اید؟). من همچنین کتاب سیاه کوچک خودم را افتتاح کردم تا به آنچه نگاه من از همه در سراسر جهان برای سال 2020 بسیار هیجان زده است بپردازم. شما مطمئناً می خواهید این نقاط را در لیست خواسته های سفر خود قرار دهید. برای آن دسته از شما که می خواهید به خانه نزدیک شوید ، "سفر ایالات متحده: 25 بهترین مکان برای بازدید در سال 2020" را با لیستی از مقصد که هر شهروند آمریکایی را بسیار مفتخر خواهد کرد ، بررسی کنید. اما مسئله اینجاست: مهم نیست که تصمیم بگیرید سفر کنید ، به نزدیکی یا به آنجا بروید ، مهمترین چیز این است که به آنجا بروید و به کاوش و کشف بپردازید. همانطور که نویسنده هانس کریستین اندرسن یک بار گفت: "سفر به معنای زندگی است." مصر که در آن به سفر 2020 لکسی لفورد - جوانترین فردی که به هر کشور سفر می کند - در مصر. دوره عکس از.

LEXIE ALFORD امروز در: Forbes زنان 5 کارآفرین بهترین مشاوره خود را در مورد روبرو شدن با چشم انداز جدید ستاره های تجاری به اشتراک می گذارند تا برای ایجاد یک رویکرد جدید به تئاتر ترگون رسماً نام خود را به عنوان درمانی تغییر دهند جایی که: مصر انتخاب کرد: در سن 21 سالگی ، لکسی آلفورد جوانترین فردی بود که به هر کشوری در جهان سفر کرد و رکورد جهانی گینس را شکست. او را در اینستاگرام دنبال کنید (LexieLimitless) و درباره موفقیت او در اینجا بخوانید. تبلیغ چرا: مصر پس از سفر به هر کشور در جهان یکی از کشورهایی است که من یکی از کم تحقیرترین آنها را می دانم. مصر از این همه عظیم برخوردار است ، تاریخ به خوبی حفظ شده و فرهنگی بی نظیر که تنها در این گوشه فراموش شده شمال آفریقا قابل کشف است. این کشور سرانجام پس از آنکه از طرف سازمان جهانگردی جهان به عنوان سریعترین مقصد مسافرتی جهان معرفی شد ، در حال دریافت است که به آن شایسته است. در سال 2020 ، موزه بزرگ مصر - بزرگترین موزه باستان شناسی جهان - برای عموم آزاد خواهد شد و نمایشگاه ها شامل هزاران اثر مصری باستان است که قبلاً هرگز دیده نشده اند. بهترین راه برای کشف همه چیزهایی که این کشور حیرت انگیز ارائه می دهد ، استفاده از یک سفر دریایی رود نیل با Abercrombie & Kent است. یونان از کجا باید 2020 سفر کند. بیایید لیوان را به سفرهای شگفت انگیز در سال 2020 برسانیم. در اینجا قرار داریم: یونان.

 ، که کارشناسان می گویند ، باید ... [+] دوره عکس از BECCA INGLE از کجا: جزایر یونان توسط: Becca Ingle یک وبلاگ نویس سفر خانوادگی است. او بنیانگذار BeccaIngle.com است ، جایی که می توانید تمام راهنماهای سفر وی را بخوانید. او را در اینستاگرام (Beccaingle) دنبال کنید تا پشت صحنه هر سفر را ببینید. چرا: جزایر یونان آخرین نقطه داغ برای مسافران مشتاق است. با پرواز مستقیم به سانتورینی پرواز کنید و به معماری جادویی سفید و آبی Oia ختم شوید. برای دیدن مناظر شگفت انگیز غروب خورشید ، حتماً یکی از اجاره های غارنوردی آبی گنبد را مشرف به آب رزرو کنید. برای سال 2020 ، شورای سانتورینی برنامه هایی را برای جاده های جدید و مناطق پارکینگ در نظر گرفته است تا این شهر در دسترس تر باشد. چندین هتل جدید افتتاح شده اند ، از جمله هتل های سازگار با محیط زیست و سنت سانتورینی Oia. برای روز اکتشاف ATV از Vazeos را برای اکتشاف در کل جزیره با حشره نکشیدن یا برنامه ریزی یک روز چشیدن شراب با توقف در کارخانه شراب سازی Santos زیبا ، کارخانه شراب سازی گاوالاس و شراب سازی Venesantos. شبها در خیابان های باریک قدم بزنید و یک تجربه ناهار خوری خصوصی در Canavas Oia Suites Panaroma Balcon have داشته باشید اما حتماً این را حداقل شش ماه قبل رزرو کنید. با اکسپلورر 1 ، یک روز قایق بادبانی در اطراف دریای اژه را برنامه ریزی کرده و در ساحل معروف قرمز آکروتیری متوقف شوید و یک شام غروب خورشید را که روی صفحه پخته شده است میل کنید. برای ادامه کاوش در جزایر یونان ، بلیط هواپیما را با Seajets تهیه کنید تا یک قایق دو ساعته را به سمت جزایر میکونوس سوار کنید. سیجتس 17 کشتی را برای سال 2020 به ناوگان خود اضافه کرده است و بزرگترین ناوگان پر سرعت اژه است. هنگامی که در میکونوس هستید ، در یک اجاره زیبا به نام ویلا آسترا ، با پیاده روی تا شهر میکونوس ، اقامت کنید. می توانید چندین گزینه اجاره دیگر را از طریق Kid & Coe پیدا کنید ، که پیدا کردن اقامتگاه با امکانات خانوادگی را بسیار آسان ت.
ر می کند. اگر می خواهید در یکی از جدیدترین هتلهایی که امسال توسط Myconian Collection Resort ساخته شده بمانید ، اتاقی در Panoptis Escape جدید خود رزرو کنید. به راحتی ATV های موجود و چهار چرخ را برای اجاره در این خیابان در خیابان های اطراف خود پیدا کنید و به کلوپ های محبوب ساحل بروید. صندلی های ساحلی در صبح در Nammos رزرو کنید ، سپس برای شام و یک تجربه آیین غروب خورشید به عقرب بروید. میکونوس قصد دارد سال آینده چند رستوران دیگر با مشرف به آب در منطقه اصلی اضافه کند ، اما رستوران بدنام خیابانی معروف ، کاستروس - که مطمئناً در رسانه های اجتماعی مشاهده کرده اید ، از دست ندهید. الجزایر Singit Kwitonda Lundge Rwanda Singit Kwitonda ، در حاشیه پارک ملی Volcanoes در رواندا قرار دارد. دوره عکس از GIULIANA PROVENZANO از کجا: رواندا انتخاب شده توسط: ناتالی دی اسکالا نویسنده و ویراستار در JohnnyJet.com است ، پوشش روند سفر ، محصولات و سفرهای خانوادگی. چرا: اگر به دنبال مقصدی هستید که شما را از منطقه راحتی خود و به دل طبیعت خارج کند ، رواندا را در نظر بگیرید. گردشگری گوریل در رواندا زنده و خوب است و همچنان بزرگترین قرعه کشی برای بازدید کنندگان منطقه است. از آنجا که رواندا روز به روز محبوب تر می شود ، مانند کنیا و تانزانیا ، همسایگان شرقی آن نیز به عنوان یک مقصد مسافرتی سافاری شناخته شده است. مسافران به رواندا احتمالاً به پایتخت این کشور کیگالی ، شهری پر جنب و جوش و هیجان انگیز پرواز می کنند. از آنجا ، سفر به یک (یا بیشتر!) خانه های بسیار لوکس که در انتظار لذت بردن و دلسرد شدن در میان ترکس های گوریل هستند. سفر در شمال شرقی Kigali به بیابان بی نظیر Safaris در پارک ملی آکاژرا برای درایوهای بازی برای دیدن Big Big Five. مجموعه جدید Kwitonda Lodge Singita در حاشیه پارک ملی Volcanoes.

یک اتاق خواب بسیار مورد انتظاری Gorilla's One و Only واقع در یک جنگل سرسبز و اکالیپتوس معطر واقع شده در منطقه واقع شده است. One & Only's Nyungwe House تجربه سافاری را تجربه می کند - در آنجا ، راهنماها میهمانان را به جنگل محافظت شده در پارک ملی Nyungwe اطراف آن می برند تا از نیروهای میمون های کلمبی و شامپانزه ها جاسوسی کنند. Micato Safaris می تواند همه این تجربیات را در کنار هم قرار دهد (دانش شرکت در مورد منطقه و توجه به جزئیات باعث شده است که هیچ کس دیگری نباشد). اما حتی مهمتر از این واقعیت این است که میکاتو از طریق مدرسه متوسطه برای هر سافاری که از طریق تعهد خود برای یک فروخته می شود ، یک کودک آفریقایی را از طریق مدرسه راهنمایی آموزش می دهد. ریو دوژانیرو ، ساحل برزیل در ریودوژانیرو ، برزیل ، اولین پایتخت معماری جهانی برای سال 2020. دوره عکس: مسافر نایا از کجا: برزیل انتخاب شده توسط: کیتی جکسون نویسنده مسافرتی مستقر در مونتانا است که اثر وی توسط Travel & Leisure، USA TODAY، Fox News و The Sunday Times منتشر شده است. هر سفری که انجام می دهد یک سرمایه گذاری است و دوست دارد با کمک سایر مسافران پاداش را به جلو بپردازد. می توانید ماجراهای او (و اتفاقات ناگوار) را در اینستاگرام دنبال کنید. چرا: این بار سال گذشته آمریکایی ها برای بازدید از برزیل به ویزا احتیاج داشتند. اکنون ، از آنجا که دولت شرایط ویزای خود را در ماه ژوئن برداشته است ، تمام آنچه ما نیاز داریم یک گذرنامه معتبر و ریزه کاری های ما (فلیپ فلاپ و / یا لباس حمام) است. بازدید از سواحل 2000++ برزیل نه تنها از همیشه راحت تر است بلکه مقرون به صرفه تر نیز خواهد بود. واقعی برزیل در ماه نوامبر به اوج خود رسیده است ، بنابراین دلار آمریکا بیش از هر زمان دیگری پیش می رود. اگر ایده کاوش بزرگترین کشور آمریکای جنوبی - و متنوع ترین بیولوژیکی جهان - را تهدید کننده می کند ، در ادامه با نایا مسافر همراه باشید. سفر خارجی با بهترین راهنماهای محلی در همه جا ، از جنگلهای بارانی آمازون تا ریودوژانیرو ، کار می کند. یونسکو با صحبت از ریو ، "شهر شگفت انگیز" را به عنوان اولین پایتخت معماری جهانی برای سال 2020 انتخاب کرد. انتظار دارید که ریو در تمام سال با برنامه های ویژه ای جشن بگیرد. و این علاوه بر میزبانی از بزرگترین مهمانی جهان ، کارناوال ، و در ماه نوامبر ، جایزه بزرگ برزیل است. برای به دست آوردن همه اقدامات مرکز شهر و هنوز هم در فاصله پیاده روی از ساحل Copacabana ، در هتل JW Marriott ریودوژانیرو بمانید. استخر پشت بام آن دارای چشم اندازهای دیدنی از کوه Sugarloaf است. معبد روی آب در هند طاق ها و معبد در دریاچه گادی س.
اگار در آسمان غروب آفتاب در جیزالمر ، راجستان ، هند GETTY Where: Jaisalmer، India انتخاب شده توسط: تدی مینفورد دوران کودکی خود را در اروپا قبل از عزیمت به Sun Valley، آیداهو گذراند. او اکنون در نیویورک زندگی می کند ، جایی که همیشه قصد سفر بعدی خود را دارد. وقتی او در حال نوشتن و ویرایش برای Fodor نیست ، معمولاً می توانید او را در حال خواندن کتاب پیدا کنید. چرا: یک مکان بیابانی از راه دور ، معماری پری و هتل های باورنکردنی باعث می شود جیزالمر به مقصد رویاهای وحشی ترین شما تبدیل شود - به همین دلیل در لیست برو 2020 Fodor رتبه برتر را بدست آورد. جیزالمر که به عنوان شهر طلایی هند شناخته می شود ، در حومه کویر پهناور تار ، که تا راه پاکستان امتداد دارد ، نشسته است. این شهر باستانی توسط قلعه سنگی ماسه سنگی با کوچه های پیچ و خم مانند و بازارهایی لنگر انداخته شده است که مسافران را در جستجوی سوغات التقاطی یک-یک نوع القا می کند ، در حالی که ماجراجویان می خواهند یک سافاری را در Sam Dun Dun ها برنامه ریزی کنند تا مناظر حماسی این منظره اثیری را تجربه کنند. Nachana Haveli ، یکی از هتل های میراث ، به مسافران اجازه می دهد تا در داخل نسخه خود از .
Patwon-ki Haveli معروف Jaisalmer زندگی کنند (خوشه ای از عمارتهای تاریخی بهم پیوسته و بطور کامل تزئین شده) در حالی که Sujan Serai با 5 اتاق سوئیت چادرنشین واقع در واحه خصوصی 100 هکتاری در خارج از شهر. کیپ تاون آفریقای جنوبی که در آن به سال 2020 بروید تضادهای رنگارنگ در کیپ تاون ، محله Bo Kaap مالایی با Table Mountain در پس زمینه. GETTY Where: Cape Town، South Africa انتخاب شده توسط: Olivia Balsinger از چشم انداز جهانی خود برای نشان دادن حرفه ای به عنوان یک متخصص مسافرتی استفاده کرده است. او زندگی خانوادگی NYC را برای ماجراجویی (و شهوت داشتن به یک پسر دانمارکی!) در کپنهاگ خفه کرد و به عقب نکشید. الیویا از 103 کشور بازدید کرده است و به عنوان "روزنامه نگار سال" در آمریکای لاتین گروه بین قاره ای مورد تجلیل قرار گرفته است. او یکی از مجریان سریال سفر سفر همهجانبه Journey's Beyond و تهیه کننده پرواز Fly Brother است که در سال 2020 به PBS می آید. ماجراهای او را در اینستاگرام دنبال کنید. چرا: بیشترین زیارت های رنگین کمان در کیپ تاون ، یک پیشرو ، رنگین کمان از فرهنگ ، طبیعت و موسیقی آغاز می شود ، که قبر آفریقا را تسخیر می کند. گذشته در آینده در جزیره مشهور روبن واقع شده است ، جایی که رئیس جمهور پیشین نلسون ماندلا به مدت 27.

 سال در زندان بود. آخر هفته ها برای تجربیات چند حسی که از کرایه جهانی و سنتی در کارخانه قدیمی بیسکویت می گذرند ، رزرو می شود. مرکز شهر کیپ تاون در محله سیتی بول متمرکز شده است ، با مکانهایی مانند میدان سبز بازار ، که دارای بازار سوغاتی الکتریکی آفریقا است. هتل Long Long Street نیز وجود دارد که با رستوران ها ، کافه ها ، کافه ها ، مغازه ها و اقامتگاه های عجیب و غریب و مجلل مانند هتل Grand Daddy Boutique با هفت تریلر پرنعمت در پشت بام پارک شده است. کیپ تاون همچنین محل زندگی برخی از ساحل های بیکران جهان است که برای افرادی که تماشای آن هستند ، جذاب است و یا گرفتن یک لککر (زبانه آفریقای جنوبی برای موج "خنک"). هتل تازه بازسازی کیپ وی کلیفتون دارای مناظر نمادین از بالکن های خصوصی کوهستان دوازده رسول است که از اقیانوس اطلس معتدل زیر استفاده می کند. سفر به عنوان یک خانواده به کیپ تاون حتی آسانتر می شود. 2020: افراد زیر سن قانونی که به مقصد سفر می کنند ، دیگر نیازی به ارائه شناسنامه های نامحدود و یا نامه های رضایت نامه هنگام همراهی والدین و داشتن گذرنامه های معتبر ندارند. این باعث می شود تا شلوغی (مهمانی) در این شهر پر جنب و جوش و تاجگذاری شده توسط تابلوی مجلل کوهی آسانتر شود. اسلوونی که در آن باید به دریاچه جادویی 2020 بروید در اسلوونی ، یکی از داغترین مکان هایی که باید در سال 2020 بروید. بدست آوردن از کجا: اسلوونی انتخاب شده توسط: استفانی میشلز ، مدیر عامل شرکت .

AdventureGirl.com ، یک شخصیت تلویزیونی است که در همه شبکه های اصلی ظاهر شده است در ایالات متحده و با ویژگی هایی که در مجلات People and Time وجود دارد ، چند مورد را ذکر کنیم. یکی از ویژگی های Vanity Fair با نام Michaels "Tweetheart America" ​​به دلیل اولین برند سفر که به بیش از 1 میلیون دنبال کننده رسید. او را درadventuregirl در تمام سیستم عامل های اجتماعی پیدا کنید. چرا: اسلوونی ممکن است در مورد اختلاف مرزها با کرواسی اخبار باشد اما مکان مناسبی برای اکتشاف است. این بخش زیبای سابق یوگسلاوی ، کشوری است که با ماجراهای مختلف از دریا تا قسمت کوهستانی این کشور که دارای شهرهای قدیمی است ، آمیخته است. به علاوه ، این یک گزینه مقصد مقرون به صرفه برای سال 2020 است. نیکو ، ژاپن بهترین مکان برای سال 2020 پل Shinkyo در نیکو ، ژاپن - یکی از بهترین مکان های بازدید در سال 2020. دریافت: از کجا: نیکو ، ژاپن انتخاب شده توسط: نویسنده مستقل آزاد شیکاگو ، الین گلولاک به طور مرتب در نیویورک تایمز ، مسافر نشنال جئوگرافیک ، AFAR و انتشارات دیگر همکاری می کند. او به تازگی توسط انجمن نویسندگان سفر آمریکایی به عنوان نویسنده سفر سال 2019 برگزیده شد. او را در اینستاگرامeglusac دنبال کنید. چرا: به دلیل بازی های المپیک در توکیو ، ژاپن در سال 2020 توجه زیادی را به خود جلب خواهد کرد که تماشایی خواهد بود. کارهای زیادی در توکیو وجود دارد ، اما در طول بازی ها بسیار شلوغ می شوند. خوشبختانه ، ژاپن در خارج از پایتخت خود تنوع زیادی ارائه می دهد. فرار آسان نیکو است که کمتر از دو ساعت با قطار در شمال واقع شده است. در منطقه نیکو ، یک تاریخ گسترده و همچنین یک محیط طبیعی زیبا به دست می آورید. این شهر.
 و دریاچه چوزنجی در این نزدیکی بخشی از یک پارک ملی است که به خوبی حفظ شده است و دارای تعداد زیادی از میراث جهانی یونسکو است. چشم خود را در حین رانندگی به سمت دریاچه از قسمت مرکزی شهر برای میمون های کنار جاده و شاخ و برگ های زیبا لمس کنید. به عنوان یکی از اولین مکان هایی که بودیسم تأسیس شده است ، معابد زیادی برای بازدید وجود دارند. شما همچنین می خواهید برای پیاده روی در اطراف دریاچه و استراحت در یکی از چشمه های آب گرم. هتل مجلل Nikko Fufu در سال 2020 افتتاح می شود و هر اتاق با چشمه آب گرم خود همراه خواهد بود. هتل نیکو کانایا ، جوی که به سال 1893 برمی گردد ، بسیار شگفت آور است ، نوار صمیمی با ده ها ویسکی. و در ماه مه سال 2020 ، Ritz-Carlton ، Nikko که در کنار دریاچه خیره کننده Chuzenji قرار دارد ، یک مکان اصلی برای پیاده روی به آبشار Kegon ، یک آبشار دیدنی و رعد و برق خواهد بود که همه باید ببینند. نیکو بهترین مکان برای دور شدن از ضرب وشتم توکیو در طول بازی های تابستانی 2020 و ارتباط با عشق ژاپنی به طبیعت و برخی از شیوه های معنویت باستان است. Naramata Vineyard Okanagan Valley در بریتیش کلمبیا ، کانادا ، مشرف به دریاچه اوکاناگان در دره اوکاناگان - یکی از مکان های برتر ... [+] GETTY از کجا: بریتیش کلمبیا ، کانادا انتخاب شده توسط: جیلیان دارا یک روزنامه نگار مسافرتی آزاد با محوریت غذا ، شراب و فرهنگ کار او در رسانه های بین المللی و ملی از جمله ، سفر + اوقات فراغت ، USA Today ، راهنمای میشلین ، DuJour و نیمکره ظاهر شده است. دارا اشتیاق خود را برای سفر به تربیت خود در جزیره برمودا ، که به او الهام بخش کار و زندگی در لندن ، سانتیاگو ، بوستون و شهر نیویورک بود ، اعتبار می دهد. چرا: با فراز دریاچه های سرولی و جنگل های کاج بی پایان ، Kelowna شما را به منظره ای که کمتر از بریتانیا کلمبیا شناخته شده است.
 استقبال می کند - منظره ای که در آن تاکستان های مرتب و مرتب مرتب شده اند و به کوههای کوهستانی که در حوضه یخچال های طبیعی زیر قرار دارند ، می روند. این دره اوکاناگان است که به طور غیر رسمی به عنوان "کشور شراب کانادا" یاد می شود. سی سال پیش ، اولین تاک کاشته شد که دره اوکاناگان را روی نقشه قرار داده بود ، و شاید همین چیزی باشد که این گوشه کانادا را بسیار ویژه می کند. شراب آن تاریخ صدها سال ندارد ، بلکه منطقه در نوشتن تاریخ خود است. سفر به دره بدون آنکه خود را با کارخانه های شراب سازی فون مندل خانواده آشنا کنید ، کامل نخواهد بود. با توجه به شركت Winery Mission به عنوان یكی از قدیمی ترین شراب سازی های منطقه ، آنتونی فون ماندل با تعهد خود به كشاورزی ارگانیك و روشهای نوین شراب سازی كه منجر به درخشش خصوصیات طبیعی یك انگور می شود (مانند 100٪ گرانش تغذیه مارتین) به عنوان نمونه هدایت می شود. شراب سازی) این منطقه همچنین پذیرای سبک ناهار خوری از مزرعه به میز است و با تکیه بر تهیه کنندگان محلی برای همه چیز از کالاهای چوبی و تخته پنیر گرفته تا غذاهای ماهی تازه. در مرکز شهر Kelowna ، رستوران هایی مانند Waterfront ، Oak + Cru و RauDZ ترکیبات منطقه ای و فصلی را در کنار شراب های محلی به نمایش می گذارند ، در حالی که Micro Bar & Bites منویی جایگزین برای کوکتل های صنایع دستی و تاپاس های بین المللی ارائه می دهد. خارج از محدوده شهر ، بسیاری از شرابخانه ها چرخش خاص خود را روی غذاهای شمال غربی اقیانوس آرام ارائه می دهند ، مانند رستوران Terrafina در Hester's Creek و همچنین رستوران فصلی فون ماندل Terrace at Mission Hill Estate و آخرین افتتاح وی از Home Block ، یک رستوران تمام سال در کارخانه شراب سازی CedarCreek. در هتل های Delta یا Royal Kelowna اقامت داشته و در مرکز بهترین غذاهای تهیه شده و شراب منطقه خواهید بود. ابوظبی جوانترین فردی که باید به کجا برود 2020 لکسی آلفورد - جوانترین فردی که به هر کشور سفر می کند - در ابوظبی. دوره عکس از لکسی الفرد کجا: امارات متحده عربی انتخاب شد توسط: در سن 21 سالگی.

، لکسی آلفورد جوانترین فردی بود که به هر کشوری روی زمین سفر کرد و رکورد جهانی گینس را شکست. او را در اینستاگرام دنبال کنید (LexieLimitless) و درباره موفقیت او در اینجا بخوانید. چرا: امارات متحده عربی مقصدی است که تجملات با آینده دیدار می کند. دبی نه تنها بلندترین ساختمان جهان ، برج خلیفه ، بلکه بزرگترین جزایر مصنوعی جهان ، جزایر پالم است. پایتخت مجاور ، ابوظبی ، از بازدید کنندگان در مسجد بزرگ شیخ زاید استقبال می کند ، که به عنوان یکی از زیباترین مساجد تاکنون ایجاد شده است. امسال زمان ویژه ای برای بازدید از امارات متحده عربی خواهد بود زیرا نمایشگاه بین المللی 2020 بین دو شهر برگزار می شود و این نخستین نمایشگاه جهانی است که در خاورمیانه برگزار می شود. موضوع این رویداد "اتصال ذهن ها ، ایجاد آینده" است و بیش از 130 کشور در غرفه ها و رویدادها شرکت می کنند. برگزار کنندگان رویداد پیش بینی می کنند که در هر جایی بین 25 تا 100 میلیون مسافر از سراسر جهان از 20 اکتبر 2020 و 10 آوریل 2021 بازدید می کنند ، بنابراین حتماً آن را در تقویم خود علامت گذاری کنید. ماما پناهگاه لیل ، فرانسه. سالن پشت بام در Mama Shelter در لیل فرانسه. دوره عكس فرانسیس آمیان در كجا: لیل ، فرانسه انتخاب شده توسط: سارا سولی روزنامه نگار آزاد مستقر در آتن ، یونان است. سفرنامه او در سفر + اوقات فراغت ، مسافر Conde Nast ، جاده ها و پادشاهی ها و موارد دیگر ظاهر شده است. او نویسنده کتاب راهنمای ماه: آتن و جزایر یونان است. او را در اینستاگرام و توییتر دنبال کنید. چرا: سرد ، خاکستری و پر از سیب زمینی ، کلیشه ای از لیل است. چقدر ناعادلانه! این شهر شمالی فرانسه واقعاً با جذابیت جوی د ویوره و یک صحنه پررونق در هنر یکی از جذاب ترین مناطق این کشور است. آگاه ترین جمعیت در حال حاضر از شهرت روزافزون لیل آگاه هستند. به تازگی تاجگذاری شده است سرمایه جهانی طراحی 2020. به تازگی باز شده ، boho-Chic Mama Shelter Lille - پایگاه ایده آل برای گشت و گذار در لیل ، و بهترین مکان در شهر. موزه های زرق و برق دار مانند La Piscine و LaM نمای زیبایی از شهر به شما ارائه می دهند ، در حالی که رستوران .


های جدید (مانند کک و بیگ ماما) و مغازه ها شما را کامل و خوشحال نگه می دارند. از نمایش ها ، اجراها ، کارگاه های آموزشی ، تأسیسات هنری و موارد دیگر انتظار دارید تا با تاج طراحی جدید لیل مطابقت داشته باشد. Les Ilets de la Plage خیابان سنت بارت Les Ilets de la Plage در خیابان بارت. دوره عکس از PIERRE CARREAU از کجا: انتخاب خیابان سنت بارت توسط: ماری اسپید ویراستار گروه انتشارات JES از جمله بوکا راتون ، ساحل دایر ، خیابان ارزش و خیابان رویز است. او همچنین نظارت بر عملیات سرمقاله مجلات سالت لیک سیتی این شرکت دارد. چرا: خیابان بارت مدت هاست شهرت یک پارک تفریحی منحصر به فرد را برای گردشگران سطح بالای اروپا بدست آورده است. استان زمستان ستاره های راک و مگا های بزرگ؛ مکانی از مغازه های طراح ، آب های آکوامارین ، دهکده های مجلل و هتل های پنج ستاره - همه در چارچوب جزیره ای کم ارزش و زیبا با هواپیما چند ساعته با هواپیما از ایالات متحده به سمت هند غربی هند. این جزیره - کوههایی که از دریا در آن بالا می روند - تقریباً از نظر هوا از نظر پلینزی به نظر می رسد. و شهر اصلی آن ، گوستاویا ، در ساحل غربی آن ، مشرف به بندر درخشان پر از قایق بادبانی و قایق بادبانی فوق العاده است. شهرهای دیگری نیز وجود دارند که جزیره را خنثی می کنند و تنها در فاصله نه مایل مربع ، همه آنها را در چند ساعت با ماشین می توانید ببینید. دو سال پس از یک طوفان ویرانگر که باعث زیان 1.4 میلیارد دلاری در این جزیره شد ، سنت بارت در حال بازگشت است و هتل هایی مانند Eden Rock ، خیابان Le Sereno St. Barth ، Cheval Blanc St-Barth Isle de France و هتل Barrière Le Carl Gustaf به تازگی بازگشایی شدند و تعداد بیشتری از آنها (مانند Le Guanahani) برای سال 2020 انتخاب شدند. در یک بازدید اخیر ، من تصمیم گرفتم که Les Lesletes de la Plage ، یک خانواده دیرینه متعلق به خانواده خود را فراموش نکند. هتل (در حال حاضر توسط یک تیم همه زن اداره می شود) به طور مستقیم در خیابان ژان خلیج. جذابیت های استعماری هلندی این "مستعمره کلبه" توسط امکانات مدرن وسوسه می شود. هر ویلای ساحلی دارای یک تراس با مشرف.

 به خلیج است و یک جعبه شیرینی تازه هر روز صبح به درب شما تحویل داده می شود. مزیت این نقطه جزیره برای من این بود که احساس می کردم در اینجا تعلق دارد. یک اصالت راحت (البته لوکس) در سادگی آن وجود داشت. و این چیز دیگری است که در مورد سنت بارت وجود دارد - حتی یک کافه ساحلی معتدل نیز دارای شراب خوب و حیاط های نفیسی است. این جزیره جزء غذاهای خود است که به صورت محلی از جزایر مجاور تهیه شده و یا پنج بار در هفته از فرانسه به پرواز در می آید. و دنیای دور از مارگاریتاویل های آفتاب آلود ما به مکانی با جغرافیای عجیب و غریب ، یک تبار اروپایی و زیبایی شناسی بسیار فرانسوی است. ساحل Anantara Desaru مالزی ناهار خوری در شن و ماسه در Anantara Desaru Coast مالزی مالزی PHOTO CURTESY OF ANANTARA هتل ها که در آن: مالزی انتخاب شده توسط: Melissa Klurman یک متخصص مسافرتی ، نویسنده و ویراستار و همکاری در Reader Digest ، راهنماهای سفر Frommer و والدین ، ​​از جمله انتشارات دیگر است. چرا: ساحل در آفتاب در ساحل Desaru در مالزی ، یک مجموعه تفریحی ساحلی تماشایی که قبلاً زیر رادار در سواحل طلای دریای جنوبی چین واقع شده است. این فقط 45 دقیقه رانندگی یا قایق سواری از سنگاپور است ، بنابراین می توان به راحتی ترکیب R& زمان R همراه با اقامت در شهر جهان وطن بدون نیاز به رزرو پرواز اضافی. علاوه بر این: گروه تفریحی لوکس آنانتارا در حال افتتاح یک ملک جدید در دسارو برای سال 2020 است ، مطمئناً در سال جدید منطقه را "باید دید". این تفرجگاه دارای اتاق های براق ، ویلاهای شیک و اقامتگاههای خانوادگی درست در دریای درخشان ، به علاوه کالاهای هنری و فرهنگی از جمله کلاس های آشپزی مالزی در مدرسه آشپزی قاشق ادویه است. مسقط ، عمان افق مسقط ، عمان. GETTY Where: Oman انتخاب شده توسط: دیلان Essertier نویسنده ، گوینده و بنیانگذار و مدیر عامل دیلان گریس است. تخصص سفر دیلن در مجله WSJ ، Vogue ، مسافر Conde Nast ، عزیمت و سایر موارد به نمایش گذاشته شده است. برای نکات سفر هفتگی رایگان از طریق وب سایت خود.

 ثبت نام کنید و او را در سراسر جهان در اینستاگرام دنبال کنید. چرا: در مدار سفر خاورمیانه ، عمان غالباً تحت الشرفه قرار گرفتن از همسایه غنی و بسیار غنی خود یعنی دبی است. نکته مهم و اساسی در سطح پایین عمان این است که ترکیبی جذاب از عرب های معاصر و باستان را به مسافران ارائه می دهد. فکر کنید: فیبردهای به رنگ زمرد غیرقابل استفاده ، سوس های شلوغ ، منظره های طلسم شده ، دژهای قرن هفدهم و آبهای بکر که دارای دلفین ها هستند. هم اکنون تعداد کافی از امکانات تفریحی برتر نیز برای لذت بردن وجود دارد که برندهایی مانند Alila ، Ritz-Carlton ، Shangri-La و Anantara دارای امکانات رفاهی نظیر استخرهای بی نهایت براق و اسپا های کلاس جهانی هستند. به دنبال خلیج جدید جمیرا مسقط باشید ، املاک جادویی برای افتتاح امسال که مطمئناً در عمان بدرخشد. توصیه من: قبل از اینكه همه دیگران به این پناهگاه از راه دور و با حسن فرانكسنس دسترسی پیدا كنند ، از قبل رزرو كنید. پورتو ، پرتغال شهر قدیمی پورتو ، پرتغال در رودخانه دورو. GETTY کجا: منتخب پرتغال توسط: آیلین اوگینتز یک کارشناس برجسته مسافرتی ملی و نویسنده سندیکای ستون هفتگی Taking the Kids و خالق Takingthekids.com است. چرا: این هیچ راز نیست که مسافران بخواهند با مسافرتهای عمیق تر به مکانهایی که بازدید می کنند ، پیاده شوند و از مسیر توریستی پیاده شوند تا از موسیقی ، غذا و جاذبه های محلی لذت ببرند. آنها همچنین به دنبال مناطق کمتر توریستی هستند و می خواهند "اولین فریبنده" اولین کسانی باشند که از مکانهای جدید یا کشف نشده بازدید می کنند. این مورد در مورد پرتغال نیز وجود دارد که سه از پنج مقصد مقصد برتر بین المللی ساحل Vrbo را برای مسافران آمریکایی تضمین کرده است. اگرچه کشف نشده ، مطمئناً از نظر توریستی ، شلوغ تر و مقرون به صرفه تر از سایر مقاصد اروپایی است. یکی از دلایل اصلی بازدید از پورتو نمونه برداری از شراب بندری است ، و همچنین غذاهای دریایی پرتغالی فقط از آب خارج و تارت های کاستارد دلپذیر پاستل د ناتا. از قرن 17th.


 ویلا نوا دو گایا مرکز تولید بندر بوده است. گزینه های بسیاری برای چشیدن در Lodges در اینجا وجود دارد. قایق رودخانه Cais da Ribeira با خانه های پاستلی رنگی تپه ای ، تپه ها ، قایق های کف صاف که به جلو و عقب می رود و ماهی های شگفت انگیزی که در بیرون رستوران های کوچک پخته می شوند ، دیدنی است. سفرهای گسترده رودخانه ای که به طور فزاینده ای از طریق دره دورو از پورتو خارج می شوند و بسیاری از مردم ابتدا چند روز را به کاوش در این شهر فوق العاده می پردازند. بسیاری از مسافران سفر خود به پرتغال را در لیسبون با ویرانه های رومی و موریایی ، کلیساهای مذهبی و پلاک های بزرگ آغاز می کنند. اما مانند پورتو ، سرگرمی واقعی در اینجا گم شدن در آلفاما ، شهر قدیمی لیسبون ، سرگردانی در خیابان ها ، گرفتن یک ترامواست ، گوش دادن به خوانندگان سنتی و مدرن فادو در رستوران های سوراخ در دیوار. درست در خارج از لیسبون سواحل خارق العاده و شاید بهترین مکان توریستی پرتغال ، سینترا با قلعه پری خود و جنگل های گسترده ای با درختانی که از سراسر جهان آورده شده اند. پارک ملی Paparoa South Island New Zealand Pancake Rocks and Blowholes در پارک ملی Paparoa در جزیره جنوبی نیوزیلند. GETTY Where: New Zealand انتخاب شده توسط: Ali Wunderman نویسنده مسافرتی ، نویسنده کتاب راهنما و عکاس حیات وحش است. کارهای او در مجله TIME ، Condé Nast Traveler و Lonely Planet ظاهر شده است. ووندرمن که اصالتاً اهل سان فرانسیسکو است ، اکنون در مونتانا مستقر است. چرا: نیوزیلند مدت هاست که در لیست سفره های مسافران ماجراجویی قرار دارد و به رشد کشور به عنوان یک مقصد ایده آل برای همه دامن زده است. با وجود مسافت طولانی ، " با رسیدن به پروازهای مستقیم جدید در اواخر سال 2020 ، رسیدن به نیوزلند آسان تر می شود ، پروازهای جدید مستقیم در اواخر سال 2020 انجام می شود. ایر نیوزلند پرواز را از نیویورک اضافه می کند ، در حالی که شرکت های هواپیمایی آمریکایی دالاس را نیز در فهرست خود قرار می دهند ، در اولین پرواز مستقیمی که تاکنون انجام شده است. جزیره جنوبی نیوزلند که از لس آنجلس به .

Christchurch می رود. در حالی که نیوزیلند هنوز مکان مناسبی برای کوله پشتی ها و وانلیفایرها است ، اما قیمت بالای این کشور قوی است ، از جمله The Elms on Lake Hayes ، یک تفریحگاه تفریحی لوکس نهایی 6000 دلاری برای هر شب ، که با افتتاح جدید جدید آنها ساخته شده است. ویلاها حتی بستنی در اینجا فوق العاده است ، مورد علاقه من Giapo غریب و خلاقانه در اوکلند است که همیشه معرفی خلاقیت های جدید است. با صحبت از اوکلند ، بیش از 10 هتل جدید به بزرگترین شهر این کشور می آیند ، ارائه طیف گسترده ای از گزینه ها برای هر نوع مسافر. علاقه مندان به فضای باز می توانند هنگام بازدید از آنها ، خصوصاً در طول اولین مسیر بزرگ پیاده روی کشور که بیش از 25 سال از آن باز می شود ، انتظار داشته باشند. ردیابی رودخانه Pororari در امتداد ساحل غربی جزیره جنوبی ، مسیر جدید Paparoa از طریق پارک ملی Paparoa ، تاکنون ذخیره شده تا حد زیادی غیرقابل دسترسی است. نویسنده کرواسی اولیویا بالسینگر در کرواسی. دوره عکس از الیویا بالزینگر کجا: کرواسی انتخاب شده توسط: الیویا بالسینگر از چشم انداز جهانی خود برای نشان دادن حرفه ای به عنوان یک متخصص مسافرتی استفاده کرده است. او زندگی خانوادگی NYC را برای ماجراجویی (و شهوت داشتن به یک پسر دانمارکی!) در کپنهاگ خفه کرد و به عقب نکشید. اولیویا از 103 کشور بازدید کرده و به عنوان گروه آمریکایی لاتین "روزنامه نگار سال" از گروه بین قاره ای تقدیر شد. او یکی از مجریان سریال سفر سفر همهجانبه Journey's Beyond و تهیه کننده پرواز Fly Brother است که در سال 2020 به PBS می آید. ماجراهای او را در اینستاگرام دنبال کنید. چرا: به نظر می رسد که کل دهه گذشته سال کرواسی بوده است. با داشتن سواحل خاردار ، ناهموار و آب دریا یاقوت کبود در مجاورت دیوارهای باستانی برجسته که داستانهای زمان را ذخیره می کند ، کرواسی چگونه نمی تواند در صدر لیست .

هر مسافر باشد؟ خوب ، این کشور در سال 2020 رسماً سزاوار توجه و تمرکز است ، زیرا کرواسی برای مشاوره سفر Virtuoso برای دهه جدید به عنوان "مقصد نوظهور" برگزیده شد ، و احترام به همزن ناشی از اثر Game-Thrones ، مناظر چشمگیر و نزدیکی به مقاصد دیگر اروپا البته، تقسیم - شهری ساحلی که زندگی مدرن و تاریخ باستان را یکپارچه می کند - به دلیل داشتن مهمانی های تفریحی و اقلیم مدیترانه ای در تابستان ، بسیار مشهور است. آنچه شما به زودی می توانید کشف کنید این است که اسپلیت یک مقصد تمام فصلی است و در خارج از ماه ژوئیه و آگوست به طور قابل توجهی ساکت تر و مقرون به صرفه تر است. هتل کرنارو که به تازگی افتتاح شده است یک فرار مدرن در شهر تاریخی قدیمی است که فقط چند پا در قصر دیوکلتیان واقع شده است ، جایی که امپراتور دیوکلتیان هر شب بعد از تسلیم شدن داوطلبانه تاج و تخت سلطنت روم ، در آن می خوابید. کاخ امروزی که در بندر قرار دارد و تقریباً نیمی از شهر قدیمی اسپلیت را تشکیل می دهد ، هنوز هم با زندگی پر جنب و جوش است - به عنوان مثال رستوران با ستاره میشلن Zoi ، در دیواره های قرن چهارم ساخته شده است. البته، یکی دیگر از مکانهای مشهور در کرواسی ، Dubrovnikel است که جواهر باستانی معماری باروک و خیابان های سنگ آهک در کوه های Dalmatian است. این که آیا وانمود می کنید Cersei Lannister a la GoT در راه پله نمادین Walk of Shame یا تصور دفاع از افتخار شهر روی دیوارهای مشهور — و بسیار غیرقابل توصیف of از دیوارهای دوبرونیک ، مسافران خیالی یک توپ در شهر خواهند داشت. هتل Excelsior که از خط افق آدریاتیک و Old Town قرار دارد ، عقب نشینی نهایی برای گردشگران است. Dubrovnik همچنین به عنوان یک مقصد خارج از فصل در حال ظهور است. زمستان معتدل کرواسی زمان بسیار خوبی برای گذراندن فرهنگ است ، سرگردان در بازارهای تعطیلات شهر Old Old ، پیاده روی در تفرجگاه Cavtat ، شهر تفریحی بتنی در 20 کیلومتری جنوب Dubrovnik ، همه بدون انبوهی از جمعیت ماه های تابستان به ناچار به ارمغان می آورد. و امسال دلایل بیشتری برای بازدید وجود دارد - ریجکا ، سومین شهر بزرگ و بزرگترین بندر کرواسی ، به عنوان پایتخت فرهنگ فرهنگ اروپا در سال 2020 تجلیل خواهد شد. ریژکا از یک تاریخ متنوع ، با مدیترانه ، اروپای شرقی و مرکزی بهره مند شده است. تأثیرات اروپایی که باعث شکل گیری معماری ، فرهنگ و روحیه مترقی آن شده است. هتل هیات جمهوری دومینیکن. هایات زیوا در جمهوری دومینیکن. دوره عکس از هتل های HYTT CORPORATION جایی که: جمهوری دومینیکن انتخاب شده توسط: Katie Jackson یک نویسنده مسافرتی مستقر در مونتانا است.

 که اثر وی توسط Travel & Leisure، USA TODAY، Fox News و The Sunday Times منتشر شده است. هر سفری که انجام می دهد یک سرمایه گذاری است و دوست دارد با کمک سایر مسافران پاداش را به جلو بپردازد. می توانید ماجراهای او (و اتفاقات ناگوار) را در اینستاگرام دنبال کنید. چرا: این بهشت ​​گرمسیری - و یکی از مقرون به صرفه ترین جزایر کارائیب برای بازدید از آن - مصمم است که سال گذشته تکراری نداشته باشد. پس از چندین مورد کشته شدن توریست های آمریکایی در سال 2019 ، دولت در حال کار اضافه کاری برای اطمینان به مسافران است که جمهوری دومینیکن هنوز تعطیلات ساحل رویایی آنها است. در واقع ، اگر نمی توانید جمعیت زیادی را بپردازید یا هزینه های اضافی را پرداخت می کنید ، ممکن است زمان بهتری برای بازدید وجود نداشته باشد. کاهش جهانگردی باعث شده اتاقهای موجود بیشتر ، اغلب با نرخ های پایین تر باشد. مطمئناً رهبران صنعت میهمان نوازی مانند هایت را از سرمایه گذاری متوقف نکرده است. به شخصه ، من برای بازدید از DR در سال 2020 احساس خارش می کنم ، بنابراین می توانم تمام ویژگی های جدید خانوادگی Hyatt Ziva و بزرگسالان تنها Hyatt Zilara Cap Cana — اولین ویژگی های Hyatt در جزیره را بررسی کنم. در کنار هم ، این استراحتگاه های همه جانبه دارای 700 سوئیت لوکس ، فاصله 14000 فوت مربع هستند. مرکز تناسب اندام و یک آبگرم غار سنگی لاریمر با 18 اتاق ماساژ. البته ، بزرگترین جذابیت جمهوری دومینیکن - که غالباً از بدترین طوفان ها در امان نیست - هنوز سواحل شنی سفید با اینستا است. لهستان 2020 لهستان - یکی از مکان های برتر برای رفتن به سال 2020. PHURO CURTESY OG OLIVIA BALSINGER از کجا: لهستان انتخاب شده توسط: اولیویا بالسینگر از چشم انداز جهانی خود برای نشان دادن یک حرفه به عنوان یک متخصص مسافرت استفاده کرده است. او زندگی خانوادگی NYC را برای ماجراجویی (و شهوت داشتن به یک پسر دانمارکی!) در کپنهاگ خفه کرد و به عقب نکشید. اولیویا از 103 کشور بازدید کرده است و به عنوان "خبرنگار روز سال" در آمریکای لاتین از گروه بین قاره ای مورد.

 تقدیر قرار گرفته است. "او مجری سریال سفر همهجانبه سفر Journey's Beyond و تهیه کننده پرواز Fly Brother است که در سال 2020 به PBS می آید. ماجراهای او را در اینستاگرام دنبال کنید چرا: سال 2020 بزرگداشت 75 سالگرد پایان جنگ جهانی دوم را گرامی می دارد و باعث می شود ادای احترام بیشماری در سرتاسر جهان انجام شود. لهستان تراژدی جنگ را به یاد می آورد ، با تعداد کشته های تقریباً 6 میلیون شهروند - یعنی حدود یک پنجم جمعیت پیش از جنگ. امروز ، این کشور از میهمانان استقبال می کند تا بطور دو جانبه فجیع هایی را که در مرزهایش اتفاق افتاده درک کنند و شاهد روند بهبودی آن باشند. این اقامتگاه باید در کراکوف ، یکی از معدود شهرهای لهستان برای زنده ماندن از نابودی اروپا تحت اشغال نازی ها آغاز شود. کارخانه اسکار شیندلر ، که توسط فهرست بیوپیک شیندلر مورد توجه قرار گرفته است ، اکنون موزه ای است که پنج حس را درگیر می کند تا مسافران را در همدلی ، عزاداری و سرانجام بازتاب این فصل تاریک در تاریخ شهر راهنمایی کند. کراکوف انواع جاذبه های دیگر ، مانند قلعه واول ، Planty Park و معدن نمک باشکوه Wieliczka. سفر قطار در سالهای اخیر در لهستان قابل دسترسی تر شده است و باعث می شود سفر به این کشور بسیار ساده تر شود. برای سفر 78 دقیقه‌ای از کراکوف به آشویتس-بیرکنا ، در مکانی حرکت کنید - مکانی که هرکسی خود را مدیون بازدید شهروندان جهان است. پایتخت این کشور ، ورشو نیز شهادت این سفر تفاهم است. اگرچه چشم انداز ورشو برای همیشه ادای احترام به ساختمان های افتاده و گذشته ویرانگر آن ، اما همزمان شهری است که برای تغییر آینده خود مصمم است. تولد دوباره ورشو ادای احترام به قربانیانی است که اجازه نمی دادند آوار گذشته جنگ زده خود را به نمادی از خانه خود تبدیل کنند. سوئیس ، دریاچه ژنو ، مونترو در سواحل Montreux ، سوئیس. GETTY Montreux، Switzerland انتخاب شده توسط: Ashlea Halpern، سردبیر برای AFAR؛ نویسنده کتاب های Condé Nast Traveler ، مجله Airbnb و مجله نیویورک از جمله عناوین دیگر؛ و بنیان گذار Minnevangelist ، سایتی اختصاص یافته به گسترش انجیل عظمت مینسوتا. چرا: من به عنوان یک نویسنده مسافرت ، امسال این افتخار را داشتم که بیش از 70 شهر در 15 کشور جهان بازدید کنم. شکستن پنج نفر برتر من Montreux زیبا بود ، که من به عنوان بخشی از برنامه سفر موقت از اپراتور پیشرو تور راه آهن Vacations By Rail سفر کردم. مونترو که در بخش فرانسوی زبان سوئیس واقع شده است ، دارای معماری مجلل Belle Époque زینت بخش ، ساکنان مشهور سابق مانند Charlie Chaplin و Freddy Mercury و یک صندلی جلو به آلپ های فرانسوی پوشیده از برف و دریاچه خیره کننده ژنو است. قدم زدن در تفرجگاه پنج مایلی بزرگترین دریاچه آب شیرین در اروپای مرکزی باید اولویت اصلی بازدید کنندگان باشد. مسیر یک رویا باغبان است ، با بیدها و لاله های گریه در هر رنگ رنگین کمان روکش شده است. گذشته از زیبایی طبیعی ، دلایل دیگری برای بازدید از مونترو وجود دارد. در صدر این فهرست ، توسعه مجدد قلعه Chillon در قرن دوازدهم قرار دارد ، در نزدیکی Veytaux ، بیشترین بازدید از بنای تاریخی سوئیس و الهام بخش از قلعه در پری دریایی کوچک دیزنی. طرفداران فردی می توانند در نمایشگاه "Queen: The Studio Experience" در Casino Barrière Montreux ، خانه سابق استودیوهای ضبط که این گروه هفت آلبوم بین سالهای 1978 و 1995 ساخته است ، دریافت کنند. در سایر اخبار بزرگ موسیقی ، جشنواره جاز Montreux Jazz جشن تولد 54 سالگرد خود را در ماه ژوئیه آینده با 16 روز کنسرت رایگان و تیک تیک ، از جمله تابلوهای اصلی لنی کراویتز و لیونل ریچی برگزار می کند.برای oenophiles ، Lavaux Vineyard Terraces ، یک سایت میراث جهانی یونسکو شامل 2 ، 051 هکتار مربوط به قرن دوازدهم. برای استقبال از مناظر چشمگیر وحشی ، قطار MOB GoldenPass Express با پنجره های پانوراما وجود دارد. قرار است مسیری دو ساعته را تا پایان سال 2020 راه اندازی کنید و از مونتروکس به Zweisimmen با اتصال به Interlaken سفر کنید. سفرهای دریاچه ، معماری Le Corbusier ، اولین موزه جهان منحصراً به غذاها (Alimentarium) ، تعداد انگشت شماری از رستوران های با ستاره میشلن اختصاص داده شده است - چه چیزی را نباید دوست داشت؟ یک زن و شوهر در حوضچه جزیره آنگادا در جزایر ویرجین انگلیس - یکی از بهترین ... [+] GETTY Plus ، 7 نقطه دیگر در لیست شخصی من: در کجا: جزایر ویرجین انگلیس چرا: بیش از دو سال است که یک جفت طوفان ویرانگر در جزایر ویرجین انگلیس را مورد حمله قرار داده اند ، و مجمع الجزایر کارائیب اکنون کاملاً بازیافت شده در نظر گرفته شده است. در سال 2020 ، BVI از برخی از استراحتگاه های نمادین آن ، مانند خلیج Rosewood Little Dix ، استقبال می کنند و اقدامات پایداری را در سرتاسر قلمرو ترویج می کنند.

 بهترین زمان برای ماه مارس است ، زمانی که ملوانان و بازدید کنندگان برای جشنواره سالانه BVI Spring Regatta & Sailing به جزایر می روند. جشنواره را بگیرید ، اما حتماً به باشگاه کوپر آیلند ساحل ، مشهور به آبجوهای خود با انرژی خورشیدی ، و Bitter End Yacht Club بروید ، و در سال 2020 با یک معماری ساخته شده از مواد upcycled ، یک دهکده کامل دریایی را آغاز کرد. خانه های ییلاقی زیر آب بورا بورا خانه های ییلاقی زیر آب در بورا بورا GETTY GETTY GETTY GETTY GETTY چرا: ساخته شده از 118 جزیره و اطلس منزوی ، جزایر تاهیتی جایی است که محافظ صفحه نمایش زندگی می کند. Tahiti اکنون به لطف یک شرکت هواپیمایی بودجه (زنبور فرانسوی) و پروازهای اضافی از شرکت هواپیمایی یونایتد و هواپیمایی هوایی و تاهیتی نوی (جایی که بچه ها پرواز رایگان دارند) از هر زمان دیگری قابل دسترسی تر است. با افزایش محبوبیت ، استراحتگاه هایی مانند Four Season Resort Bora Bora برای استقبال از همه بازدید کنندگان جدید در حال جنجال زدن هستند. با برنامه هایی مانند EcoTour در مورا از باغداران مرجان ، گروهی که برای حفظ اقیانوس ها تلاش می کنند ، تمرکز فزاینده ای بر پایداری خواهید یافت. در سال 2020 ، پرنسس کروز برای اولین بار از سال 2015 در پلینزی فرانسه سفر خواهد کرد و آن را به زمان ایده آل برای جزیره هاپ در مقصد گرمسیری تبدیل می کند. حالت صمیمی تر حمل و نقل را ترجیح می دهید؟ بورا بورا در سال آینده نخستین مادون قرمز با انرژی خورشیدی خود را با Elyt Charter Tahiti آغاز خواهد کرد. پارک ملی ناهوئل Huapi آرژانتین منظره زیبا از پارک ملی ناهوئل Huapi در منطقه پاتاگونیا آرژانتین. حصول نتیجه: آرژانتین چرا: در حالی که آرژانتین به خاطر شراب ، تانگو و فوتبال شناخته می شود ، این کشور ادعای شهرت دیگری در سال 2020 خواهد داشت: این یکی از بهترین مکان های کره زمین خواهد بود که شاهد یک گرفتگی خورشیدی نادر هستیم. تاریخ 14 دسامبر سال آینده را ذخیره کنید و به شهر کوچک Fortin Nogueyra بروید ، جایی که بازدید کنندگان قادر خواهند بود یک دقیقه و 57 ثانیه از کلیت را تجربه کنند. چند راه برای بخشی از این رویداد تاریخی وجود دارد. سفر Intrepid در تور آرژانتین تورهایی را ارائه می دهد که در اوایل دسامبر ترک می شوند. تور هشت روزه Arlipse 2020 آرژانتین در شرکت ستاره شناس متخصص ، دکتر جان میسون سفر می کند و بازدید از دریاچه خیره کننده ناهوئل هواپی را شامل می شود. گزینه عالی برای خانواده هایی که می خواهند.

 این رویداد را با روشی کم و مهم تر تجربه کنند ، اقامت در Camping y Balneario Municipal de Cortaderas ، اردوگاهی است که می توان از طریق Pitchup.com ، بزرگترین وب سایت رزرواسیون در فضای باز در جهان رزرو کرد. یا با شاهزاده کروز قایق سواری کنید تا در طی برنامه 15 روزه کیپ هورن و تنگه مژلان 15 ماهه آن را در سواحل آرژانتین مشاهده کنید. سریلانکا کجا باید به مقصد میریسا ، یک شهر کوچک در سواحل جنوبی سری لانکا در کجا بروید. GETTY Where: سریلانکا چرا: علی رغم حملات وحشتناک تروريستي سال 2019 ، به گفته وزیر گردشگری سریلانکا ، جهانگردی سریلانکا سریعتر از حد انتظار پیش می رود. به علاوه ، اخیراً دولت اعلام کرد که کاهش هزینه های حمل و نقل هوایی و کاهش قیمت سوخت هواپیمایی را کاهش می دهد - این به معنای ارزان تر بودن بلیط هواپیما در داخل و خارج از کشور است. سال آینده زمان مناسبی برای حمایت از بازگشت گردشگری کشور و پذیرای تجربه های سفرهای ماجراجویی است که این کشور ارائه می دهد. سریلانکا را با Grasshopper Adventures ، یک متخصص دوچرخه سواری و مسافرتی فعال کشف کنید. شما می توانید از طریق مزارع چای ، جنگل های بارانی ، معابد ، پارک های ملی و سواحل جنوبی کشور به آرامی و صمیمانه کشور را کشف کنید. اسرائیل در کویر Negev Desert یک هتل مجلل در سال 2020 در صحرای Negev اسرائیل افتتاح خواهد شد. GETTY کجا: اسرائیل چرا: فقط در نیمه اول سال 2019 ، اسرائیل در مجموع 1.9 میلیون مسافر بین المللی ، در مقایسه با 1.75 میلیون در سال 2018 ثبت کرده است - رکورد آن سال را شکست. و نشانگر روند رشد است که احتمالاً ادامه خواهد یافت. در حقیقت، اسرائیل با پیشرفت 480 میلیون دلاری فرودگاه بن گوریون در حال پیشروی است تا بتواند 30 میلیون مسافر دیگر در سال را در خود جای دهد. این کشور همچنین شش هتل جدید از گروه جرداچ Enterprises Group را رونمایی کرده است ، 11 هتل جدید از Isrotel و نکته قابل توجه ، افتتاح بسیار پیش بینی شده در آوریل 2020 از Six Senses Shaharut در کویر Negev ، اولین اقامتگاه لوکس در بیابانی کاملاً جدا شده است. در راستای این روند رشد ، Intrepid Travel شاهد بوده است که در نیمه اول سال 2019 میزان رزرو جهانی خود به اسرائیل 84 درصد افزایش یابد. و شرکت مسافرتی Black Tomato در حال رونمایی از برنامه جدید سفر برای گردشگران برای کشف.


 مناظر متنوع کشور و شهرهای شلوغ است. در این سفر ، شما می توانید به پشت صحنه نگاهی به اطلاعات و نیروهای ویژه اسرائیل بپردازید ، تونل های زیرزمینی اورشلیم را با یک راهنمای خصوصی کاوش کنید ، نگاهی به پشت پرده در دنیای پر از مد روز تل آویو و سفر با جیپ از طریق صحرا. اردوگاه چادر نایارا در کاستاریکا. رونمایی از اردوگاه جدید چادر نایارا در کاستاریکا. دوره عکس از اردوگاه چادر نایارا کجا: کاستاریکا چرا: کاستاریکا به لطف جذابیت گسترده اش یکی از محبوب ترین مقاصد سال در نیمکره غربی است. چه به دنبال ماجراجویی ، آرامش ، عاشقانه یا اکتشاف باشید ، چیزی برای همه وجود دارد. مقصد گرمسیری با فعالیتهای جدید فرهنگی و ماجراجویی در یک برنامه جالب هیجان انگیز 2020 قرار دارد. دوستداران شکلات با نشان دادن اهمیت کاکائو در کاستاریکا ، مسیر جدیدی را از طریق استان تالانکا که بازدید کنندگان را از طریق 17 کارخانه راهنمایی می کند ، دریافت خواهند کرد. برای جویندگان هیجان ، یک مسیر دوچرخه سواری در اطراف آتشفشان Arenal در منطقه اقیانوس آرام مرکزی در حال باز شدن است. روند بازشدگی با حضور سایت های جدید سال آینده از جمله اردوگاه لوکس و در عین حال دوستدار محیط زیست نایارا در پارک ملی آتشفشان Arenal ادامه خواهد یافت. آب آبی فیروزه ای ماداگاسکار در ساحل جزیره گرمسیری در ماداگاسکار. GETTY Where: ماداگاسکار چرا: گاهی اوقات به دلیل داشتن فلور و جانوران بی نظیر به عنوان "قاره هشتم" از آن یاد می شود ، ماداگاسکار با اولین هتل لوکس خود ، بازدید کنندگان را فریب می دهد. تایم + جزر و مد ، یک شرکت سافاری پایدار ، در حال افتتاح میوانا ، یک پناهگاه جزیره ای همه جانبه و خصوصی در سواحل سرزمین اصلی در سال 2020 است. این فقط هیچ تفرجگاهی نیست. میوانا تجاربی از قبیل "Safaris آبی" یا Safaris زیر آب را با snorkeling هدایت شده و غواصی در کشتی های دریایی و صخره های مرجانی.

 ارائه می دهد. ماداگاسکار تمام کسانی که هوس سفرهای لوکس را دارند ، مخلوط با یک دوز سالم از ماجراجویی است. بیشتر بخوانید: • "رتبه بندی شده: 10 شهر در جهان برای زندگی بهتر (3 در ایالات متحده هستند)" • "این خط مسافرتی با اولین سفر دریایی زنان تاریخ ساز می شود" • "20 مکان خطرناک برای مسافران همجنسگرا (" و " 5 امن ترین) ”مرا در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید Laura Begley Bloom Laura Begley Bloom من یک مقام مسافرتی و شیوه زندگی و یک استراتژیست محتوا هستم که با مارک ها همکاری می کنم تا قصه گویی قدرتمند ایجاد کنم. در این ستون ، "سفر تحول گرا" ، من به ... ادامه مطلب چاپ نكات بازخورد سایت اصلاحات چاپ مجدد و مجوز شرایط استفاده حریم خصوصی © 2020 Forbes Media LLC. کلیه حقوق محفوظ است. AdChoices • 10 بدترین شهر در جهان برای زندگی (3 در ایالات متحده هستند) "•" این خط مسافرتی با اولین سفر دریایی با زنان سفر می کند "•" 20 مکان خطرناک برای مسافران همجنسگرا (و 5 امن ترین) "مرا دنبال کنید توییتر یا لینکدین. وب سایت من را بررسی کنید Laura Begley Bloom Laura Begley Bloom من یک مقام مسافرتی و شیوه زندگی و یک استراتژیست محتوا هستم که با مارک ها همکاری می کنم تا قصه گویی قدرتمند ایجاد کنم. در این ستون ، "سفر تحول گرا" ، من به ... ادامه مطلب چاپ نكات بازخورد سایت اصلاحات چاپ مجدد و مجوز شرایط استفاده حریم خصوصی © 2020

. کلیه حقوق محفوظ است. AdChoices • 10 بدترین شهر در جهان برای زندگی (3 در ایالات متحده هستند) "•" این خط مسافرتی با اولین سفر دریایی با زنان سفر می کند "•" 20 مکان خطرناک برای مسافران همجنسگرا (و 5 امن ترین) "مرا دنبال کنید توییتر یا لینکدین. وب سایت من را بررسی کنید Laura Begley Bloom Laura Begley Bloom من یک مقام مسافرتی و شیوه زندگی و یک استراتژیست محتوا هستم که با مارک ها همکاری می کنم تا قصه گویی قدرتمند ایجاد کنم. در این ستون ، "سفر تحول گرا" ، من به ... ادامه مطلب چاپ نكات بازخورد سایت اصلاحات چاپ مجدد و مجوز شرایط استفاده حریم خصوصی © 2020 Forbes Media LLC. کلیه حقوق محفوظ است. AdChoices Laura Begley Bloom Laura Begley Bloom من یک مقام مسافرتی و شیوه زندگی و یک استراتژیست محتوا هستم که با مارک ها همکاری می کنم تا قصه گویی قدرتمند ایجاد کنم. در این ستون ، "سفر تحول گرا" ، من به ... ادامه مطلب چاپ نكات بازخورد سایت اصلاحات چاپ مجدد و مجوز شرایط استفاده حریم خصوصی © 2020 Forbes Media LLC. کلیه حقوق محفوظ است. AdChoices Laura Begley Bloom Laura Begley Bloom من یک مقام مسافرتی و شیوه زندگی و یک استراتژیست محتوا هستم که با مارک ها همکاری می کنم تا قصه گویی قدرتمند ایجاد کنم. در این ستون ، "سفر تحول گرا" ، من به ... ادامه مطلب چاپ نكات بازخورد سایت اصلاحات چاپ مجدد و مجوز شرایط استفاده حریم خصوصی © 2020 Forbes Media LLC. کلیه حقوق محفوظ است. AdChoices

Comments

Popular posts from this blog

نکاتی مهم درباره اینستاگرام

نکات مهم اینستاگرام 4

سایت های جدید ایرانی